06.02 - jeśli ktoś chce jakiś kontakt do mnie ( ask, snap, tumblr), może napisać. Jestem otwarta na nowe znajomości ;)










sobota, 29 listopada 2014

Ogłoszenie #1

Witajcie moi czytelnicy!
Przykro mi bardzo ale w ten weekend rozdziału nie będzie. Dodałam informacje, że planuję go na 6 grudnia. Tak, właśnie w dniu Mikołaja. :) Będzie to taki mój prezent.

Obiecuję, że rozdział będzie nafaszerowany mnóstwem zwrotów akcji ;) Będzie on takim rozpoczęciem takiej nowej epoki w blogu. Nowy świat. Wierzcie mi, zapowiada się wielka bomba :D
Wiem, że obiecywałam już dużo innych świetnych rozdziałów i wychodziła taka kicha. Za to ten... to co innego! :)
Haha! Ja i ta moja skromność.

No dobra to była pierwsza rzecz, teraz druga. Zastanawiam się nad nowym wyglądem bloga i nad nową zakładką. Co powiecie na spojler? Chcecie takie pisane '' zwiastuny" ? XD

Teraz trzecia rzecz. O tak, dziś trochę naczytacie się moich narzekań, obiecanek itp. :D
Chodzi o wasze opinie. Cieszę się, że mogę patrzeć na sondę, która wskazuje tyle wyświetleń. Bardzo się raduję czytając komentarze 4 dziewczyn, które regularnie czytają i komentują. Wczoraj zauważyłam, że doszła kolejna osóbka z czego bardzo się cieszę ;)
W ankiecie zaznaczyło, że czyta moje wypociny aż 8 osób, a tak mało komentuje. Wybaczcie, że się tak żalę ale chciałam bym poznać wasze opinie. Wiem również o kilku osobach, które nadrabiają mój blog i jestem im bardzo wdzięczna.

Co do blogów, które staram się nadrobić. Wkrótce do nich wpadnę i nadrobię zaległości ;)

Na razie to wszystko z mojej strony. Jeszcze raz przepraszam, że się tak żalę :)
Pozdrawiam! :*

3 komentarze:

  1. No coz, bede musiala jakos wytrzymac XD zwlaszcza, ze akurat wtedy mam spotkania do bierzmowania :( ale wtedy rozdzial bedzie takim fajnym suprajsem i odprezeniem.
    Ogolem to nie zgadzam sie z ta "kicha", twoje opowiadanie to cos zupelnie innego :)
    Co do wygladu: moglabys zmienic szablon, na bardziej adekwatny do twojego opow, to na pewno przyciagneloby wiecej czytelnikow.spojler? XD w sensie opis opowadania? Czy moze mialas cos innego na mysli?
    Pzdr
    opowiadaniebyjasminelovelace.blogspot.com
    shadowofland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do spojlera, miałam na myśli jakiś krótki fragment następnego rozdziału :)
      Dziękuję za radę.

      Usuń
    2. Aaa takie coś. Kiedyś sama je dodawałam, ale teraz mam coraz mniej czasu na pisanie no i piszę tylko dany rozdział ;)
      Ja chętnie coś takiego na twoim blogu przeczytam :)

      Pzdr

      Usuń