06.02 - jeśli ktoś chce jakiś kontakt do mnie ( ask, snap, tumblr), może napisać. Jestem otwarta na nowe znajomości ;)










sobota, 11 kwietnia 2015

I love dream! ( zapoznanie się z opowiadaniem)

                                       I love dream!



Opis:
Jeden feralny dzień.
Jeden nieodpowiedni moment.
Jeden nieprzemyślany ruch.
Jedna sekunda ...
... i nagle tracisz wszystko.

Historia Kate nie zaczęła się najlepiej. W jednym dniu wszystko uległo zmianie. Nic już nie jest takie same.
   Ból, cierpienie, miłość, wytrwałość...
To wszystko człowiek musi sam doświadczyć.

"- Czemu to wszystko musiało przytrafić się mnie?! Czemu?!- szlochałam przez łzy. To wszystko jest za trudne. Mam już dość.
- Przytrafiło się tobie, ponieważ tylko ty jesteś na tyle silna żeby to znieść- powiedziała łagodnie, ścierając  łzy z mojego policzka. Uniosłam lekko kąciki ust."

Zapraszam na czytanie mojego nowego opowiadania! :) Wszystko jest mojego autorstwa i proszę nie kopiować tego.
Miłego czytania! ;***



____________________________________________
Zapraszam! Niestety linku nie mogę :( Usuwa mi go i wyskakuje jakaś informacja) Ale jeśli ktoś jest chętny na przeczytanie są dwa sposoby! ;)
1. Wejść na: wattpad.com, znaleźć mój profil ( Grey213) i tam w moich pracach będzie opowiadanie z tym tytułem.
2. Jeśli ktoś chce sobie oszczędzić szukania może napisać na mój email*. Spróbuję przesłać link :)

Może kogoś zainteresuje. Byłabym wdzięczna za jakąkolwiek gwiazdkę nie mówiąc już o komentarzach ;) Czy rozdziały z tego opowiadania będą tutaj się pojawiały- szczerze jeszcze nie wiem. Zobaczymy. ;)
Pozdrawiam i do zobaczenia w następnym rozdziale! :***


* p.zymanczyk@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz